Privacy beleid

We vinden privacy belangrijk. In dit document lees je welke gegevens we op welke wijze ontvangen en hoe we daarmee omgaan. Deze gegevens worden uitsluitend door ons gebruikt en niet aan derden verstrekt.

Hoe komen wij aan persoonlijke gegevens?

 

Opgave handout

Je kunt na een spreekbeurt of training je naam en emailadres op ons handout-formulier invullen als je de betreffende handout wilt ontvangen. Je gegevens komen niet in ons systeem en worden na het versturen van de handout verwijderd.

 

Opgave nieuwsbrief

Om onze nieuwsbrief te kunnen ontvangen, hebben we van jou je naam en emailadres nodig. Je kunt je zelf via onze website opgeven, of je kunt je opgeven via een formulier waarin je je naam en emailadres vermeldt en aanvinkt dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen. Dit opgaveformulier bewaren we om aan te kunnen tonen dat jij ons toestemming hebt gegeven om jou de nieuwsbrief te sturen.

 

Spreekbeurt

Als je ons uitnodigt voor een spreekbeurt, hebben wij gegevens nodig van de locatie waar de spreekbeurt plaats vindt, contactgegevens van de contactpersoon en gegevens die nodig zijn voor de factuur.

 

Event of cursus

Via onze website kun je je opgeven voor een evenement of training die wij organiseren. Wij vragen slechts de gegevens die wij nodig hebben voor het event en om de factuur te kunnen opstellen. We kunnen je daarnaast vragen welke kerk je op dat moment bezoekt, indien relevant voor het event. Bij je opgave kun je aangeven of je door ons op de hoogte gehouden wilt worden en indien ja, met welke informatie. Geef je niets aan, dan gebruiken we jouw gegevens alleen voor het betreffende event.

 

Webshop of machtigingsformulier

Als je iets bij ons koopt, vragen wij je om de gegevens die nodig zijn om de bestelling op te kunnen sturen, contact met je op te kunnen nemen en om de factuur op te kunnen stellen.

 

Advies/gesprek

Als je ons opbelt of ons mailt, zonder dat je ons vraagt om jouw gegevens te bewaren voor een eventuele follow-up, dan komen jouw naam, emailadres en telefoonnummer niet in ons systeem.

 

Netwerkrelatie

Maken we kennis met jou via conferenties, een ontmoeting, of op welke wijze dan ook, en geef je ons persoonlijke gegevens waarmee wij contact met jou kunnen leggen, dan komen jouw gegevens in ons relatiebeheersysteem. Alleen kantoormedewerkers van de stichting hebben toegang tot dit systeem en gebruiken jouw gegevens slechts om contact met jou te kunnen opnemen. Je ontvangt geen mailings of andere ongevraagde berichten.

 

Bewaartermijn

De gegevens bijbehorende bij onze financiële administratie bewaren wij volgens de wettelijke termijn van de Belastingdienst zeven jaar. Als je een spreekbeurt bij ons hebt aangevraagd of iets bij ons hebt gekocht, bewaren wij de overige gegevens uiterlijk twee jaar. De gegevens die je ons hebt gegeven om contact met je te kunnen houden of je de nieuwsbrief te versturen, bewaren we zolang dat nodig is of tot we van jou een verzoek tot afmelding/verwijdering ontvangen.

 

Inzage door derden

Jouw gegevens worden niet beschikbaar gesteld aan derden, tenzij noodzakelijk om aan een overeenkomst met jou te kunnen voldoen of vanwege een wettelijke verplichting.

 

Inzage, wijzigen of verwijderen gegevens

Je kunt op elk moment inzage vragen in de gegevens die wij van jou hebben vastgelegd en deze laten verwijderen of wijzigen. Je kunt hiervoor een email sturen naar [email protected] Je financiële gegevens kunnen we pas verwijderen na de wettelijke bewaartermijn van zeven jaar. Je kunt je gegevens betreffende het versturen van onze nieuwsbrief zelf inzien en wijzigen door onderaan te nieuwsbrief te klikken op ‘wijzigen’ en je afmelden door te klikken op ‘afmelden’.

 

Google Analytics

Als je onze website bezoekt, wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de Google Analytics-dienst. Cookies zijn kleine tekstbestanden die automatisch door de internetbrowser op jouw computer worden geplaatst. Met behulp van een cookie kunnen we de geschiedenis van jouw bezoek aan onze website zien. Wij gebruiken deze gegevens onder andere om onze website gebruiksvriendelijker te maken. Je kunt jouw internetbrowser zo instellen dat je wordt gewaarschuwd als er een cookie wordt geplaatst. Ook kun je het plaatsen van cookies en Google Analytics volledig blokkeren.

Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. De informatie die Google verzameld wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Jouw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Wij hebben Google geen toestemming gegeven om via onze website verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.

 

Contactgegevens

Heb je een vraag, klacht of opmerking over onze verwerking van persoonlijke gegevens? Neem dan contact met ons op. Onze gegevens:

Stichting Maak ze sterk
Bathseweg 50
4411 RK Rilland
[email protected]
www.maakzesterk.nl

Daarnaast heeft u altijd het recht om contact op te nemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.

 

PDF versie Privacy Beleid St. Maak ze sterk

Laatst gewijzigd op 1 januari 2019.

Stichting Maak ze sterk

Bathseweg 50
4411 RK Rilland
www.maakzesterk.nl
[email protected]

Zakelijke informatie

KvK: 72581719
ING: NL13INGB0009034463
Algemene voorwaarden

Privacy beleid
Disclaimer